November

Nu var detta länge sen jag var inne här men har haft fullt upp med att spela angry birds. Eller i alla fall de senaste dagarna. Men den senaste veckan har inte varit så rolig, i fredags när jag var till läkaren så visade mitt EKG på lite annorlunda aktivitet kan man säga, och jag fick vänta hela helgen på vad det kunde vara. Man hinner oroa sig mycket under den tiden haha, men det här ska nog gå bra i alla fall. Får hoppas att arbets- EKG:et inte blir för annorlunda heller sen.

Anyways, hösten rullar på och tentor har skrivits och praktiken går undan den med. Är ganska glad över att jag satte läkemedelsberäkningen på första, och den stora sjukdomsläratentan gick alldeles utmärkt. Så nog ska jag kunna ta det lite lugnare den närmsta tiden, det kan behövas ibland.

Ska nog också ta att bli lite bättre på att skriva här, men det har totalt fallit bort den senaste tiden.


           
Redan ett år sen! Det går fort ibland.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?