Tuesday

Jag är verkligen en inbiten nattmänniska, och i ju med det blir det lite jobbigt att försöka bryta det när det är dags att börja i skolan igen och gå upp tidigt. Igår lyckades jag i alla fall gå upp i tid även om jag somnade först bara en halvtimme innan väckarklockorna ringde.

Sen har jag suttit och googlat lite på 24h EKG eftersom jag inom en ganska snar framtid ska gå och hämta ut ett hos kardiologen, som jag blev remitterad till tidigare. Jag är nämligen lite nyfiken på hur stor den där dosan kommer vara, och om det går att gömma den under en vanlig tröja. Att gå runt med flera elektroder och sladdar på brötskorgen kan ju annars se lite suspekt ut haha, och jag har heller inte råd med att missa så många föreläsningar, då jag förutom att behöva springa fram och tillbaka till läkaren även behöver springa till tandläkaren och spänna tandställningen då och då.

Sen väntar jag otåligt på att kurslitteraturen ska anlända, adlibris är ovanligt sega med att skicka ut dem denna gång. Schemat i skolan blir ganska hektiskt framöver och jag har hört att  den är ganska tuff, så jag vill komma igång och läsa några kapitel och få ett hum om det vi ska kunna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?